Páginas

jueves, 23 de mayo de 2013

fart

fart que m'obliguin a estimar pàtries
que m'insulten i vexen i boicotegen

fart que m'alliçonin amb deus absurds
i amb el seu idioma imposat

fart que m'esquarterin la llengua
i m'insultin per ser com sóc

fart que em diguin que és meva la història
del seu passat de genocidis i canons

fart que ens robin el futur dels fills
el present dels avis i la salut de tots

fart que aprovin les seves lleis
que ens ignoren o ens vulguin mal

fart de jutges triats pels seus vots
que prejutgen sense independència

fart de la autoritat a bastonades
exercida sense raó ni rubor

fart dels seus polítics mediocres i lladres
que guanyen eleccions mentint-les

fart que cobrin la cultura a preu d'or
mentre bavegen amb la tortura de brau

fart que no acompleixin compromisos
i se'n vanagloriïn de no fer-ho

fart de la seva unitat imposada
grandesa absurda i llibertat falsa

fart que es creguin amb el dret
que el meu poble no pugui decidir

No hay comentarios:

Publicar un comentario